Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

piątek, 1 kwietnia 2016

Podsumowanie marca

 
   Witajcie w trzecim już podsumowaniu miesiąca. Jak ten czas szybko leci, prawda? :) 
   Marzec był dla mnie miesiącem odpoczynku, ale zarazem też pracy. Odpoczynku, ponieważ miałam wolne od szkoły. Pracy, ponieważ miałam praktyki. Pomimo moich początkowych obaw, był to bardzo przyjemnie spędzony czas. Uwielbiam panie księgowe, które wdrażały mnie w funkcjonowanie zakładu pracy. Bardzo żałuję, że muszę już powrócić do szkolnej ławki.
   Marzec jest dla mnie szczęśliwym miesiącem, ponieważ udało mi się wygrać książkę w konkursie u Antykwariat z ciekawą książką. Z niecierpliwością czekam jak dostanę ją w swoje łapki. 
   W tym miesiącu pojawiła się u mnie relacja z drugiego sezonu serialu "The 100". Serial jest fantastyczny i jeśli jeszcze ktoś jeszcze nie czytał moich wypocin o nim to zapraszam >tutaj<. Poza tym miesiąc minął mi spokojnie, bez specjalnych zawirowań, ale natomiast z genialnymi książkami. 
   Zapraszam na moje statystyki:

  • Przeczytane książki w tym miesiącu: 8
- Jesica Brody "52 powody dla których nienawidzę mojego ojca"
- Elle Kennedy "Off-Campus. Tom 2. The Mistake"
- John Green "Gwiazd naszych wina"
- Melissa Moretti "Kochanek z Malty"
- Clarissa Wild "Mr X"
- Bruno Schulz "Sklepy cynamonowe"

  • Książki zrecenzowane: 4 (2 zaległe, 2 bieżące)
  • Liczba obserwatorów: 14 + 10 (Google+)
  • Liczba wyświetleń w miesiącu: 222
  • Ogólna liczba wyświetleń: 1 055
  • Liczba komentarzy: 19
  • najlepsze książki: L. H. Cosway "Hearts. Tom 1. Sześć serc", Sylvain Reynard "The Florentine. Tom 1. Raven"
  • najgorsza książka: Bruno Schulz "Sklepy cynamonowe"

komentarze

  1. Gratuluję wyników i życzę zaczytanego kwietnia! ;)
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  2. :) gratuluje ;) Bardzo udany był u cibeie marzec trzymam kciuki za kwiecień :) Sześć serc właśnie skończyłam czytać i mi się podobało ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń