Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

poniedziałek, 29 lutego 2016

Podsumowanie lutego


   Luty był dla mnie ciężkim miesiącem. W marcu idę na praktyki , więc wszyscy nauczyciele zachowują się jakbyśmy już nie mieli w ogóle pojawić się w szkole. Czyste wariactwo... Ogromna ilość nauki i prac domowych po prostu mnie dobiła. Całe szczęście Luty już minął i mam nadzieję, że ten miesiąc będzie przyjemniejszy i spokojniejszy.
   Od początku tego roku zauważyłam, że z większą przyjemnością i chęcią zaczęłam oglądać zagraniczne seriale. W tym miesiącu obejrzałam dwa sezony "The 100". O pierwszym już trochę napisałam >klik<, a o drugim mam nadzieję, że już wkrótce uda mi się coś wstawić. Serial jest rewelacyjny, ale z przykrością muszę stwierdzić, że sezon 3 zapowiada się znacznie gorzej. Pierwsze odcinki nie przypadły mi do gustu, ale jeszcze trzymam się nadzieję, że zmienię swoje zdanie.
   A teraz trochę statystyk:
  • Przeczytane książki w tym miesiącu: 9
          -K. A. Tucker "dziesięć płytkich oddechów. Tom 4-ost. Pięć sposobów na upadek"
          -Jarosław Iwaszkiewicz "Panny z Wilka"
          -Gail McHugh "Torn Hearts. Tom 1. Amber"
          -Gayle Forman "Ten jeden dzień. Tom 2. Ten jeden rok"
          -Martin Pistorius & Megan Lloyd Davies "Chłopiec- duch. Prawdziwa opowieść o cudownym powrocie do życia"
          -Megan Maxwell "Odgadnij, kim jestem. Tom 1"
          -Jonathan Carroll "Ucząc psa czytać"
          -Elle Kennedy "Off- Campus. Tom 1. Układ"

  • Książki zrecenzowane: 4
  • Liczba obserwujących bloga: 8 + 8 ( Google+)
  • Liczba wyświetleń w miesiącu: 274
  • Ogólna liczba wyświetleń: 814
  • najlepsze książki: Lucy Christopher "Uprowadzona"Elle Kennedy "Off- Campus. Tom 1. Układ"
  • najgorsze książki: Gail McHugh "Torn Hearts. Tom 1. Amber"Megan Maxwell "Odgadnij, kim jestem. Tom 1"


komentarze

  1. The 100 mam zacząć oglądać, ale jeszcze nie wiem. :) Całkiem dużo książek przeczytałaś ja niestety nie miałam aż tyle czasu. :/
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto obejrzeć "The 100". Serial jest niesamowity :)

      Usuń