Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

niedziela, 10 kwietnia 2016

Unpopular Opinions BOOK TAG



Witajcie :)
   Przychodzę dzisiaj do was z TAG'iem, który mi się bardzo spodobał. Mam na myśli tutaj- jak już pewnie zauważyliście- Unpopular Opinions BOOK TAG. No to zaczynamy!

1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz
Teraz fani pewnie mi tego nie przebaczą. Nie przepadam za serią "Dary anioła" Cassandra Clare. Nie przekonała mnie do tego ani książka, ani film. Przede mną jeszcze serial, może on zdoła mnie zainteresować. Ogólnie nie przepadam za wątkiem demonów w literaturze, więc może dlatego nie mogę zapałać do tej serii sympatią. Przepraszam...






2. Popularna książka lub seria, której wszyscy nienawidzą, ale ty kochasz.
Bardzo trudne pytanie. Musiałam dłuższy czas nad nim posiedzieć i pomyśleć, ale jak już przypomniałam sobie tą serię, to zdałam sobie sprawę, że ten wybór jest oczywisty. Mam tu na myśli trylogię Andrzeja Ziemiańskiego "Achaja". Spotkałam się z niezliczoną ilością negtywnych opinii, które mówiły że ta powieść jest beznadziejna. Nie posłuchałam się ich. Teraz nie żałuje, bo jest to jedna z najbardziej interesujących trylogii polskiego autorstwa. 






3. Trójkąt miłosny, w którym główny bohater/bohaterka, według Ciebie, wybrała złą osobę LUB literacka para, której nie lubisz.
Wybrałam parę, która jest dość kontrowersyjna, ponieważ związek który tworzą składa się z trzech osób, co jest dla mnie w ogóle nie etyczne. Mówię tu o powieści "Amber". Zauważyłam, że książka ta bardzo wielu osobą bardzo się podoba. Ja do nich nie należę. Nie cierpię tego związku.








4. Popularny gatunek literacki, po który rzadko sięgasz.
Zdecydowanie zbyt rzadko sięgam po kryminały, powieści z wątkiem historycznym oraz thrillery. Zbytnio mnie te gatunki nie interesują.

5. Popularny bądź uwielbiany bohater, którego Ty nie lubisz.
Hmm... Którego nie lubię... Nie lubię Tris z „Niezgodnej” Veroniki Roth. Ogólnie nie cierpię tej trylogii. Nie lubię także Cztery... Ta seria w ogóle do mnie nie przemawia

6. Popularny autor, do którego nie jesteś przekonany.
Nie przepadam za twórczością Johna Greena. Ma specyficzny styl, który nie zawsze mi odpowiada. Nie cierpię stylu pisania Gail McHugh. Ta autorka psuje swoim stylem wszystkie ciekawe historię. 

7. Popularny wątek/motyw, którego masz już dosyć.
Mam dość niespełnionej miłości i wzdychania za ukochanym przez połowę książki. A jeszcze bardziej mam dość wszelkich trójkątów tworzonych przez autorki. To już nie jest fajne, ani ciekawe.

8. Popularna seria, której nie chcesz przeczytać.
Nie mam zamiaru sięgać po "Słodkie kłamstewka". Przeraża mnie ilość tomów w tej serii. Z pewnością nie przeczytam także serii o Wiedźminie. Już dwa razy próbowałam przeczytać pierwszy tom, ale nie dałam rady.

9. Mówi się, że "Książka jest zawsze lepsza od filmu", ale który film lub serial, podobał ci się bardziej niż książka.
Bardziej od książki podobały mi się ekranizacje: "Zostań, jeśli kochasz", "Piękne istoty" oraz "Życie Pi". Tej ostatniej wersja papierowa w ogóle mi się nie podobała, natomiast film zrobił na mnie ogromne, przeogromne wrażenie. W trakcie oglądania trudno mi było uwierzyć, że z tak nudnej książki można wykonać wspaniałą i dynamiczną ekranizację. 

komentarze

  1. Ja też raczej neutralnie podchodzę do Miasta kości, ale polubiłam ten świat :)
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Również bardzo lubię Achaję i w sumie jak się za nią brałam to nie widziałam tylu negatywnych opinii. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Achaja czeka na mojej półce i jestem cieka tej powieści. Czytałam mieszane opinie, ale jakoś specjalnie się do książki nie zraziłam:)
    Słodkie kłamstewka wystarczyły mi w postaci serialu, więc po serię też raczej nie sięgnę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również bardziej spodobał się film od książki "Zostań, jeśli kochasz".
    Bardzo fajny TAG.
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    http://zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń