Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

niedziela, 20 marca 2016

LUBIMY CZYTAĆ BOOK TAG

Witajcie :)
   Dzisiaj postanowiłam wstawić TAG i padło na LUBIMY CZYTAĆ BOOK TAG. Uwielbiam ten portal i już od dłuższego czasu z oddaniem z niego korzystam. Zapraszam więc do czytania :)

1. Jaka książka została ostatnio przez Ciebie oznaczona jako przeczytana?
Jest to książka "Gwiazd naszych wina". Aż wstyd się przyznać, że dopiero teraz miałam okazję przeczytać tą powieść.

2. Jaką pozycję ostatnio oznaczyłaś jako "Chcę przeczytać"?

Rzadko dodaje książki na tą półkę, ponieważ zbyt dużo pozycji musiałoby się na niej znaleźć, więc oznaczam tam książki sporadycznie. Ostatnią książką tam umieszczoną jest "W ramionach gwiazd".

3. Co planujesz przeczytać jako następne?
Zwykle nie robię planów co przeczytam następne. Jakoś tak samo wychodzi. Ale powiedzmy, że jest to książka pt. "Before. Chroń mnie przed tym czego pragnę"



4. Czy masz swoją listę życzeń na Lubimy Czytać?

Nie, nie mam.

5. Jaką książkę planujesz kupić jako następną?

Już od dłuższego czasu zastanawiam się czy nie kupić "Światło, którego nie widać". Naczytałam się o tej książce samych rewelacyjnych recenzji, że po prostu w końcu muszę ją przeczytać.

6. Czy masz jakieś ulubione cytaty na Lubimy Czytać?

Tak, mam. np.

Zapominamy to, co chcemy pamiętać, a pamiętamy to, o czym chcielibyśmy zapomnieć.Cormac McCarthy – Droga


Samotność to dziwna rzecz.
Zakrada się cicho i niepostrzeżenie. Siada obok ciebie w ciemności. Głaszcze cię po włosach, kiedy śpisz. Owija się wokół twojego ciała i zaciska się tak mocno, że brakuje ci tchu, że zamiera twój puls, choć krew płynie coraz szybciej. Dotyka ustami miękkich włosków na twoim karku. Zostawia kłamstwa w twoim sercu, kładzie się w nocy w twoim łóżku, wysysa światło z każdego kąta. Nie odstępuje cię na krok, kurczowo trzyma cię za rękę tylko po to, żeby jednym szarpnięciem pociągnąć cię w dół, kiedy usiłujesz się podnieść.(...) A kiedy sądzisz, że jesteś gotów odejść, że jesteś gotów się uwolnić, zacząć od nowa, samotność jak stary znajomy staje obok twojego odbicia w lustrze i patrząc ci prosto w oczy, mówi: no dalej, spróbuj przeżyć życie beze mnie. Nie znajdujesz słów, żeby bronić się przed samym sobą, przed głosem, który powtarza, że nie jesteś wystarczająca dobry nigdy nigdy nigdy nie będziesz wystarczająco dobry.
Samotność to zgorzkniały, żałosny towarzysz.
Zdarza się, że po prostu nie odpuści.

Tahereh Mafi - Sekret Julii

Słońce jest aroganckie, odwraca się do nas plecami, kiedy tylko się nami zmęczy.
Księżyc jest lojalnym towarzyszem.
Nigdy nie odchodzi. Zawsze jest na miejscu, przygląda się, oddany, widzi nas w naszych jasnych i ciemnych chwilach, nieustannie się zmienia, zupełnie jak my. Każdego dnia jest nową wersją siebie. Czasami słaby i wątły, innym razem silny i pełen światła. Księżyc rozumie, co to znaczy być człowiekiem.
Niepewny. Samotny. Poorany kraterami niedoskonałości.

Tahereh Mafi – Dotyk Julii

7. Jacy są Twoi ulubieni autorzy na portalu lubimyczytac.pl?
Obecnie mam 12 ulubionych autorów: Jennifer L. ArmentroutAnne BishopColleen HooverSarah J. MaasTahereh MafiC.J. RobertsNicholas SparksMaggie StiefvaterAnna ToddRachel Van DykenJ.R WardRick Yancey

8. Czy jesteś w jakichś grupach na tym portalu?
Tak. 

komentarze

  1. Na "Gwiazd naszych wina" nigdy nie jest za późno :)
    "Światło, którego nie widać" spotkałam ostatnio w bibliotece, ale jak zobaczyłam jaka ona jest gruba (wcześniej wiedziałam ile ma stron, ale zobaczyć na żywo to coś innego) postanowiłam jeszcze poczekać, bo przecież egzaminy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też trochę przeraża grubość, ale liczę na to, że będzie bardzo ciekawa. Mam nadzieję, że się nie zawiodę :)

      Usuń
  2. Ja jeszcze Gwiazd naszych wina nie przeczytałam hahahh XD
    Omg! Cytaty z Dotyku Julii są niesamowite i najlepsze <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń