Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

poniedziałek, 2 maja 2016

Książki miesiąca- KWIECIEŃ

Witajcie :) 
  Wiem, że dłuższy czas mnie nie było, ale w końcu znalazłam chwilę czasu, żeby napisać ten post. Kwiecień był dla mnie szalony i strasznie zabiegany, a działo się tak dlatego, ponieważ zapisałam się na kurs prawa jazdy. Więc postanowiłam, że zamiast tradycyjnego podsumowania miesiąca przyjdę do was z moją opinią o wszystkich książkach, które przeczytałam w tym miesiącu. Więc zapraszam :)

W tym miesiącu przeczytałam 6 książek. A oto one:


Andrzej Ziemiański "Pomnik cesarzowej Achai. Tom 2"
Ocena: 7/10

Bardzo lubię twórczość pana Andrzeja. To już 5 powieść jego autorstwa, którą miałam okazję przeczytać. Ten tom wysłuchałam w formie audiobooka w drodze do domu, do szkoły, czy w trakcie prac domowych. Książka bardzo mocno mnie wciągnęła. Ma bardzo dobrze wykreowanych bohaterów, którzy są ogromnym atutem twórczości tego autora. Dużym minusem powieści są długie i czasem nużące opisy bitw i walk, za którymi nie przepadam, a są nieodmiennym elementem w powieściach pana Ziemiańskiego.  Jestem ogromnie ciekawa kolejnych tomów, po które z całą pewnością sięgnę.


Deborah Cooke "DragonFire. Tom 1. Kiss of fire"
Ocena: 7/10

Do tej książki podchodziłam z dużą dozą nieśmiałości i niepewności. Miałam ochotę na powieść ze smokami w roli głównej i ta oto pozycja wpadła w moje ręce. Powieść w pełni mnie usatysfakcjonowała. Jest w niej dużo akcji oraz jej zwrotów. Znajdziemy w niej również miłość, intrygi i walkę. W dużym skrócie- bardzo dobra książka, z którą z przyjemnością spędziłam kilka godzin relaksu.




Richard Paul Evans "Szukając Noel"
Ocena: 7/10

Kolejna pełna ciepła i miłości książka pana Evansa, którą miałam okazję przeczytać. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że się nie zawiodłam. Powieść wciągnęła mnie bez reszty. Z ogromną przyjemnością zatapiałam się w fabułę. Uwielbiam lekki i swobodny styl pisarski autora, dzięki któremu nawet nie zauważyłam, a już dotarłam do ostatniej kartki. 



Brittainy C. Cherry "Art & Soul"
Ocena: 9/10

Książka o cudownej treści, jakiej się nie spodziewałam. Autorka potrafi malować słowem i grać z nami uczuciami. Spotkało mnie dużo zaskoczeń, wielkie zauroczenie oraz miłość, której się spodziewałam, ale i tak przyszła do mnie znienacka. Powieść o wielu wątkach, które dzięki swojemu realizmowi, pouczają nas jak żyć lepiej- lepiej dla innych, których kochamy i których warto uszczęśliwiać, bo nie wiemy, kiedy skończy się ich czas.
Ta powieść jest po prostu cudowna.



Eve Ainsworth "7 dni"
Ocena: 5/10

Książka, która w mojej ocenie jest kierowana do trochę młodszych czytelników ode mnie. Powieść opowiada o problemach akceptacji wśród rówieśników oraz o tym jak jeden tydzień może zmienić wszystko. Książka jest prowadzona w dwóch narracjach. Możemy analizować i obserwować sytuację ze strony prześladowcy i ofiary. Pomimo, że był to bardzo dobry pomysł, w powieści coś mi brakowało, przez co dość ciężko kontynuowało mi się czytanie.


Sarah J. Maas "Dwór cierni i róż. Tom 1"
Ocena: 9/10

Pewnie nie wiecie, ale jestem ogromną fanką twórczości pani Maas. Z tego powodu, jak tylko się dowiedziałam, że kolejna powieść tej autorki zostanie wydana w Polsce, to szalałam ze szczęścia. Książka jest fenomenalna, pełna zwrotów akcji, przy których nie idzie się nudzić. Miejscami miałam wrażenie, że czytam lepszą wersję klasycznej baśni "Piękna i Bestia". Autorka kolejny raz nie zawodzi i wprowadza nas do magicznego świata wróżek, które nie konieczne są dobre. Ta powieść to niezapomniana przygoda. Nie wiem jak uda mi się doczekać kolejnego tomu. To będzie istna mordęga

komentarze

  1. Ciekawy pomysł. Zawsze jak nie ma czasu przychodzą najlepsze pomysły. :)
    Ale i tak znalazłaś czas na przeczytanie 6 książek. Ja z nich czytałam tylko "7 dni" i nawet przypadło mi do gustu
    "Art&soul" to chyba moja kolejna książka, chyba że znajdę coś bardziej interesującego
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dwór cierni i róż" to po prostu mój numer jeden i nie mogę doczekać się kolejnej części w Polsce! :)

    Całusy!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/05/miesiac-czytelnika.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych powieści, ale Dwór cierni i róż mam w planach, ponieważ ja też bardzo lubię twórczość autorki:) Achaja tom 1 dopiero przede mną, ale mam nadzieję, że uda mi się po nią sięgnąć:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę oryginalna w tym co napiszę, ale "Dwór cierni i róż" mam na oku od jakiego czasu i już się nie mogę doczekać aż ją przeczytam!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń