Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

piątek, 4 marca 2016

10. Elle Kennedy "Układ"





Autor: Elle Kennedy
Tytuł: Układ
Tytuł oryginału: The Deal
Cykl: Off-Campus. Tom 1
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Rok wydania: 2016
Ocena: 9/10


Krótki opis:
Ona ma właśnie pójść na pewien układ z niegrzecznym studentem…

Hannah Wells w końcu znalazła chłopaka, który rozbudził jej namiętność. Wydaje się, że ta dziewczyna jest pewna siebie w każdym aspekcie życia… ale jeśli chodzi o seks i uwodzenie okazuje się, że ciągnie za sobą dotkliwy bagaż doświadczeń. Żeby zwrócić uwagę swojego wybranka, będzie musiała porzucić kokon bezpieczeństwa i sprawić, by to on się nią zainteresował. By osiągnąć swój cel, gotowa jest pójść na pewien układ i w zamian za udzielenie korków nieznośnemu, wkurzającemu i zadufanemu w sobie kapitanowi drużyny hokejowej, idzie na fałszywa randkę…

On dla kariery sportowej ma zamiar przyjąć od pewnej dziewczyny niemoralną propozycję…

Garrett Graham od zawsze marzył o zawodowej karierze w hokeju, ale gdy średnia jego ocen gwałtownie spada, wszystko na co tak ciężko pracował do tej pory, staje pod znakiem zapytania. Decyduje się pomóc pewnej brunetce z ciętym językiem wzbudzić zazdrość w innym chłopaku, bo w zamian za to może zabezpieczyć swoją pozycję w drużynie. Ale jeden nieoczekiwany pocałunek rozpala żar dwojga ciał i Garrett szybko uświadamia sobie, że udawanie nie wchodzi w grę. Musi teraz przekonać Hannah, że mężczyzna o którym marzy, wygląda dokładnie tak jak on…

[opis wydawnictwa]

   To miał być idealny układ. Prosty, wygodny, z korzyściami dla obu stron. Ona pragnęła mężczyzny, który nie zwracał na nią uwagi. On za wszelką cenę pragnął zdać przedmiot, by nadal być w drużynie hokeja. Ona dała mu korepetycje, a co za tym idzie sukces. On wzbudził w tym wymarzonym chłopaku zazdrość i zaciekawienie, a co za tym idzie zaprosił ją na randkę.
   Wszystko miało być tak banalnie proste. Nie przewidzieli tylko jednego. Nawet przez myśl im nie przeszło, że się mogą w sobie zakochać. 
   Zaczynając tą książkę nie czytałam żadnych recenzji, żadnych opisów, czy opinii. Zaczęłam ją czytać tak naprawdę w ciemno, nie wiedząc o czym będzie ta powieść. Zauważyłam, że coraz częściej wybieram książki sugerując się okładką lub ogólną oceną na lubimyczytac.pl. W ten sposób nikt nie zrobi mi niespodzianki opowiadając koniec w najmniej oczekiwanym momencie swojej wypowiedzi (nienawidzę tego...).
   Bardzo polubiłam książki, w których bohaterowie chodzą na studia. W tym czasie pojawiają się już poważniejsze związki. Ta książka właśnie o tym opowiada. Autorka stworzyła bardzo ciekawą rzeczywistość, w której studenci borykają się z najróżniejszymi problemami. Na pierwszy rzut oka wszyscy są tacy sami, ale wewnątrz siebie staczają zażarte boje ze swoimi demonami przeszłości. Z rozdziału na rozdział poznajemy problemy bohaterów, które ich dręczą. Przyznam, że jest to już dość utarty schemat, ale w tej powieści pisarka przedstawiła to w taki sposób, który mnie nie drażnił, ale wręcz bardzo zaciekawił.
   Narracja prowadzona jest z perspektywy dwóch bohaterów- Hannah i Garrett'a. Jest bardzo przyjemna w odbiorze. Dzięki niej z wielką przyjemnością czytałam rozdział za rozdziałem. Fabuła jest płynna i dynamiczna, przy której nie idzie się nudzić. Bardzo polubiłam styl autorki, więc z całą pewnością sięgnę po kolejny tom serii. 
   Podsumowując jestem jak najbardziej na TAK! Wszystko mi się w tej powieści podobało- od świata przedstawionego, po narracje, czy bohaterów. Z wielkim zapałem zachęcam wszystkich, którzy lubią tego typu powieści, do zaznajomienia się z treścią dzieła pani Kennedy. Mam nadzieje, że się nie zawiedziecie. Pozdrawiam

***
Może zauważyliście, że zniknęły na blogu wszystkie komentarze :( Od jakiegoś czasu jak dodawaliście jakiś komentarz, to pomimo, że dostawałam powiadomienie, to i tak nie pojawiał się on pod postem. Z tego powodu zrobiłam parę zmian. Już można dodawać normalnie komentarze, ale wszystkie poprzednie zniknęły. Bardzo mocno z tego powodu ubolewam :'(

komentarze

  1. Bardzo ciekawi mnie ta książka :) super recenzja, mam nadzieję że będę miała okazję ją przeczytać ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Intryguje mnie ta powieść, więc na pewno ją przeczytam, jak tylko wpadnie w moje ręce. :)

    OdpowiedzUsuń