Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

czwartek, 25 lutego 2016

#1 STOSIK


   To mój pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni stosik na moim blogu. Przedstawię wam książki, które w ostatnim czasie zdobyłam, czy to w bibliotece, czy w księgarniach. Zapraszam do oglądania i czytania :)

  

1. "Chłopiec-duch. Prawdziwa opowieść o cudownym powrocie do życia" Martin Pistorius & Megan Lloyd Davies
2. "Ten jeden rok" Gayle Forman
3. "Ucząc psa czytać" Jonathan Carroll
4. "W sieci umysłów" James Dashner

   Pierwsze cztery książki tu przedstawione zostały wypożyczone przeze mnie z biblioteki. Większość z nich już przeczytałam. "Ten jeden rok" i "Chłopiec- duch" naprawdę mi się spodobały. Postaram się, aby w najbliższym czasie pojawiła się tej drugiej recenzja. Co do "Ucząc psa czytać" to mam wrażenie, że nie zrozumiałam co autor chciał mi przekazać poprzez tą powieść. Przede mną jeszcze "W sieci umysłów". Wcześniejsze książki autora bardzo mi się podobały, więc mam nadzieję, że się na tej nie zawiodę.


5. "Utrata" Rachel Van Dyken
6. "Kochanek z Malty. Włoski romans" Melissa Moretti
7. "Chłopak nikt" Allen Zadoff

   Udało mi się upolować w tym miesiącu książki w fantastycznej cenie. Przez przypadek znalazłam na jakimś blogu wzmiankę o bardzo taniej księgarni internetowej, a mianowicie Dadada.pl. Za dwie pierwsze książki zapłaciłam po 5 złoty, a trzecią kupiłam za nieco ponad 10 złoty. Udało mi się także załapać o darmową dostawę :) Jestem niesamowicie zadowolona z zakupów. Mam jedynie nadzieję, że będę równie zadowolona z treści książek.

  I to tyle na dzisiaj. Czytaliście coś? Macie coś w planach? Piszcie w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz