Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

czwartek, 11 lutego 2016

EMOJI BOOK TAG


  Ostatnio przeglądałam blogi i znalazłam ten TAG. Bardzo mi się spodobał, więc postanowiłam, że zrobię go także na moim blogu. Nie będę przedłużać. Zapraszam do czytania :)

1. Broken Heart- książka, która złamała mi serce
Znalezione obrazy dla zapytania =
   Taką książką jest "Ostatnia spowiedź" tom 3. Książka mną porządnie wstrząsnęła. Nawet nie wiedziałam, że takie emocje może wywołać powieść. Cała seria jest naprawdę rewelacyjna.

2. Loudly Crying Face- Książka, której zakończenie mnie wzruszyło.

   Wiele książek potrafi mnie wzruszyć. Naprawdę, dość często płaczę przy powieściach. Wybrałam tutaj jednak tylko jedną pozycję, a jest to "Wielki mistrz". Zapisałam ją dlatego, ponieważ ta książka była naprawdę wielkim zaskoczeniem. Nie spodziewałam się, że ta część tak bardzo mi się spodoba, a tym bardziej mnie wzruszy. Przeżyłam tutaj naprawdę miłe zaskoczenie.

3.Face with Tears of Joy- książka, przy której płakałam ze śmiechu

   Tutaj musiałam dokładniej odkurzyć wszystkie zakamarki pamięci. I udało się! Chyba jest to jedyna książka przy której tak szczerze i głośno się śmiałam. Razem chichotałyśmy z koleżanką z ławki ;) John Green i jego "Papierowe miasta" rządzą!

4. Face Screaming in Fear- książka, która mnie zszokowała
 
   Tak. To jest zdecydowanie książka, która wprawiła mnie w osłupienie.

5. Smiling Face with Horns- ulubiony czarny charakter

   I tu mam problem, bo zwykle nienawidzę czarnych charakterów. Ale po dłuższych rozmyślaniach wybrałam Golluma z "Władcy Pierścieni". Chyba jedynie do niego pałam troszeczkę sympatią.

6. Recreational Vehicle- książka, której bohaterowie dużo podróżowali.


   Wybrałam tutaj "Endgame", ponieważ w niej bohaterowie nie zostają w miejscu. Ciągle się przemieszczają, szukają wskazówek. Jeśli ktoś jeszcze jej nie czytał to jak najbardziej polecam

7. Full Moon Symbol- książka, w której występują wilkołaki
 
   Przyznam, że była to trudna decyzja jaką książkę wybrać, ponieważ jakieś dwa lata temu uwielbiałam historię tego typu. Teraz także zdarza mi się sięgnąć po powieść, gdzie są bohaterowie z mocami nadprzyrodzonymi, ale zdarza się to zdecydowanie rzadziej. A co do książki, to wolę "Drżenie" w starej okładce. Jest o wiele lepsza niż ta nowsza.

8. Sleeping Symbol- książka, przy której zasnęłam

   Pomimo moich złych doświadczeń z Gail McHugh dałam się skusić do przeczytania "Amber" i bardzo mocno się zawiodłam. Książka wlecze się jak flaki z olejem. Ostatnio wieczorem nie dałam rady i zasnęłam nad tą książką :(

9. Umbrella with Rain Drops- książka idealna na deszczowe dni

   Uważam, że idealną książką na deszczowe dni jest "Szklany tron". Z tą powieścią nawet nie będziesz wiedzieć kiedy deszcz przestał padać, tak dobra jest ta historia ;)

10. Books- książka o książce

   Taką książką jest "Z innej bajki". Książka opowiada o księciu z bajki, który próbuje wydostać się z fabuły. Świetna historia. Tym bardziej, że posiada ilustracje


Mam nadzieję, że spodobało wam się moje wykonanie tego TAG'u. Czekam na komentarze ;p. Do napisania!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz