Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

niedziela, 17 stycznia 2016

3. Sara Shepard "Nigdy, przenigdy"





Autor: Sara Shepard
Tytuł: Nigdy, przenigdy
Seria: The Lying Game. Tom 2
Wydawnictwo: Otwarte
Rok wydania: 2014
Ocena: 7/10


Krótki opis:
Niewiele pamiętam ze swojego życia, pozostały zaledwie przebłyski wspomnień. Wiem jedno: nie tak dawno miałam wszystko – wspaniałych przyjaciół, cudownego chłopaka i kochającą rodzinę. Teraz Emma, moja siostra bliźniaczka, zajęła moje miejsce i desperacko próbuje rozwikłać zagadkę mojego zniknięcia. Jednak czuje, że ktoś śledzi każdy jej ruch…
[opis wydawnictwa]

   Po lekturze pierwszego tomu The Lying Game, wiedziałam, że nie zawiodę się na kolejnej części tej serii. Z przyjemnością muszę przyznać, że miałam rację. Nigdy, przenigdy jest godną kontynuacją losów bliźniaczek.
   Po tym jak Emma niechcący zastąpiła miejscem swoją nieżyjącą siostrę Sutton, dziewczyna za wszelką cenę pragnie znaleźć jej zabójcę. Ma wiele podejrzeń. Próbuje rozszyfrować przyjaciółki Sutton, ale to wcale nie jest takie proste jak podejrzewała. Dziewczyny są tajemnicze i skryte. Prawie każda ma motyw. Ale kim jest prawdziwy morderca? Emma analizuje kroki wszystkich, którzy ją otaczają. Ponad to podejrzewa, że stała się kolejnym celem zabójcy. Musi działać, nim ten ktoś ją dopadnie.
   Powieść Nigdy, przenigdy bardzo mi się podobała. Podobnie jak pierwsza część jest pełna akcji (zwłaszcza w drugiej połowie), tajemnic i kłamstw. Jednak uważam, że ten tom jest nieco słabszy. W pierwszej połowie powieści było mało akcji. Było wiele przypuszczeń, a mało faktów. Niektóre fragmenty mnie nużyły. Całe szczęście po połowie książki akcja się rozwinęła, stała się wartka. Nie potrafiłam oderwać się od powieści,  aż do ostatniej strony. Jedynie co mnie naprawdę zirytowało to, to, że ten tom jest mało odkrywczy. Jak już wydawało mi się, że znam rozwiązanie, okazuję się, że to nie prawda i wszystko zaczynamy od początku.
   Polecam książkę wszystkim, którzy lubią tajemnice i zagadki. Na pewno znajdziecie tu coś dla siebie. Z całą pewnością sięgnę po kolejne części The Lying Game, ponieważ jestem bardzo ciekawa jak rozwiąże się śledztwo Emmy. Mam nadzieję, że w kolejnych tomach będzie jeszcze więcej gry w kłamstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz