Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

wtorek, 26 stycznia 2016

SOCIAL MEDIA BOOK TAG





1. Twitter- Twoja ulubiona krótka książka.
Moją ulubioną krótką książką jest zbiór opowiadań Zofii Nałkowskiej pt. "Medaliony". Czytałam ją dość dawno, ale pamiętam, że zrobiła ona na mnie piorunujące wrażenie. Dzięki tej książce chętniej zaczęłam sięgać po książki z wątkiem wojennym. Bardzo ciężko jest mi czytać o cierpieniach ludzi w obozach koncentracyjnych, ale im jestem starsza tym bardziej pragnę poznać historię tych odważnych ludzi.



2. Facebook- Książka, którą każdy czytał i poczułaś presję, by ją przeczytać.
Przyznam, że rzadko odczuwam presję aby przeczytać jakąś książkę. Do tych bardzo nielicznych wyjątków zalicza się "Zmierzch" Stephanie Meyer. Kiedyś w gimnazjum moja przyjaciółka mogła mówić non stop na przerwach o tej serii książek. Więc pomimo mojej awersji do wampirów, w końcu przeczytałam "Zmierzch" i kolejne części tej serii. Przyznam, że spodobała mi się ta powieść, ale nie zmieniła ona mojego stosunku do wampirów ;)




3. Tumblr- Książka, którą przeczytałaś zanim stało się to popularne.
Sądzę, że taką książką była "Utrata" Rachel Van Dyken. Przeczytałam ją jak jeszcze mało kto o niej mówił w Polsce. Dowiedziałam się o "Utracie" jeszcze przed wydaniem jej w naszym ojczystym języku. Dopiero po paru miesiącach zrobiło się o tej książce głośniej, jak wydawnictwo zapowiedziało jej wydanie. Książka jest niesamowita, zawiera na swoich kartach przepiękną historię. Zaliczam ją do moich ulubionych.



4. MySpace- Książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała, czy nie.
Nie mam pojęcia jak można zapomnieć, czy dana książka nam się podobała, czy nie. Nie mam takiej powieści. Mam bardzo dobrą pamięć jeśli chodzi o książki




5. Instagram- Książka, która była tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie.
Wybrałam "Hopeless" Colleen Hoover.  Robię zdjęcia wielu książką, które czytam, ale ta bardzo mocno zapadła mi w pamięć. Okładka jest niesamowita, nietuzinkowa i urocza. Była to jedna z niewielu książek, które kupiłam ze względu na wygląd. Bardzo byłam szczęśliwa jak okazało się, że ta książka nie jest tylko powierzchownie piękna, ale także posiada cudowne wnętrze. To dzięki tej powieści zakochałam się w twórczości pani Hoover.


Znalezione obrazy dla zapytania inni anne bishop
6. YouTube- Książka, której ekranizację chciałabyś zobaczyć.
Tutaj wybrałam całą serię książek, w której zakochałam się od pierwszych rozdziałów. Jest to seria "INNI" autorstwa Anne Bishop. Seria składa się z "Pisane szkarłatem", "Morderstwo wron", "Srebrzyste wizje" oraz "Marked in Flesh" (oryginał marzec 2016r). Bardzo chciałabym zobaczyć ekranizację na podstawie tych książek, ponieważ oczarował mnie świat stworzony przez pisarkę, jest naprawdę niesamowity i nietuzinkowy. Sama historia na kartach tej serii, jest wspaniała, na długo zapada w pamięć. Nie mogę się doczekać kolejnego tomu




7. LubimyCzytać- Książka, którą polecasz wszystkim
Musiałam tutaj wybrać książkę pt. "Złodziejka książek" Markusa Zusak'a. Powieść wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie i uważam, że każdy powinien poznać tą historię- obojętnie czy to w formie książkowej, czy filmu. 







Wybaczcie, że tak bardzo się rozpisałam. Mam nadzieję, że podobał wam się ten TAG. Zauważyłam, że pojawia się on prawie wszędzie, więc postanowiłam, że idealnie nadaje się na pierwszy taki wpis na moim blogu. Pozdrawiam ciepło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz