Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

niedziela, 31 stycznia 2016

Podsumowanie stycznia



   Ten miesiąc jest dla mnie bardzo wyjątkowy, bo jest miesiącem złożenia tego oto bloga. Długo marzyłam o tym, by zacząć pisać o książkach dla kogoś więcej, niż tylko dla siebie, ale nigdy nie mogłam zdobyć się na odwagę. W końcu się udało i jestem bardzo z siebie dumna.
   Dziękuje wszystkim, którzy dotychczas mnie odwiedzili, a także tym, którzy teraz czytają ten wpis. Bardzo dużo to dla mnie znaczy. Mam nadzieję, że jeszcze tu wrócicie, i że wam się u mnie spodobało. Zdaje sobie sprawę, że moje wypowiedzi nie są idealne, ale właśnie dlatego zaczęłam w tym miejscu pisać- żeby się uczyć. Liczę na to, że już niedługo moje recenzje się poprawią i z większą swobodą będę spisywać moje myśli. 
   A teraz trochę statystyk:
  • Przeczytane książki w tym miesiącu: 8
           -R. J. Prescott "The Hurricane. Tom1"
           -Colleen Hoover "Ugly Love"
           -Rainbow Rowell "Fangirl"
           -Milena Wiktoria Jaworska "Plejady. Tom 1. Miles"
  • Książki zrecenzowane: 5
  • Liczba obserwujących bloga: 0 + 7 (Google+)
  • Liczba wyświetleń: 540
  • najlepsze książki: Colleen Hoover "Ugly Love", "Pierce Brown "Red Rising. Tom 1. Złota krew"
  • najgorsza książka: Milena Wiktoria Jaworska "Plejady. Tom 1. Miles"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz